вівторок, 19 листопада 2013 р.

Наші захоплення!

Я на осінніх канікулах ходив у похід разом з моїми друзями Філатовим О. та Фещуком К. та з керівником нашого туристичного гуртка Каревим О.М. Туристичним маршрутом ми пройшли по горам Криму, переходили через Ялтинську яйлу. 


Були у містах: Ялта, Сімферополь і проходили декілька гірських селищ. Мені сподобалися гірські краєвиди Криму, його природа. А запамяталось те, як ми ходили в радіалку, тобто підіймалися на вершину гори без туристичних рюкзаків. Це був важкий підйом, тим паче без стежки. Цікаві історії, веселі і страшні , я почув біля вогнища від своїх товаришів.
Цей похід мені дуже сподобався, я з задоволенням піду у наступний. Я хочу, щоб побільше дітей займалися цим спортом.
                                                                                                         Автор:      Цибрик Микола

Немає коментарів:

Дописати коментар